جلسات نقد و اجرای موسیقی نوگرایانه

دیگران را به این خانه مهمان کنید

254 بازدید میانگین زمان مطالعه 3 دقیقه

بنیاد الف فعالیت خود را از سال ۹۷ شروع کرده است. معرفی و اجرا و تحلیل آثار موسیقیایی با محوریت نوگرایانه و معاصر از اهنگسازان ایرانی بخش اصلی نشست های تخصصی الف را در برمیگیرد. بنیاد الف به صورت کاملا غیرانتفاعی و خصوصی با همفکری تیم مدیریت و تولید محتوای اجرای خود متشکل از شروین عباسی ،نیما عطرکار روشن و علی مرادی شروع به کار کرده است.

جلسات نقد و اجرای موسیقی نوگرایانه

بنیاد الف فعالیت خود را از سال ۹۷ شروع کرده است.

معرفی و اجرا و تحلیل آثار موسیقیایی با محوریت نوگرایانه و معاصر از اهنگسازان ایرانی بخش اصلی نشست های تخصصی الف را در برمیگیرد.

بنیاد الف به صورت کاملا غیرانتفاعی و خصوصی با همفکری تیم مدیریت و تولید محتوای اجرای خود متشکل از شروین عباسی ،نیما عطرکار روشن و علی مرادی شروع به کار کرده است.

فرایند انتخاب قطعات و اهنگسازان درنشست ها توسط شورای فنی بنیاد مورد انتخاب قرار میگیرد، بدین صورت که یک یا دو قطعه از طریق فراخوان  عمومی منتشر شده در سایت الف به اطلاع عموم میرسد و قطعات دیگر بنا به اهداف و مانیفست کلی بنیاد به اهنگسازان سفارش داده ویا از اثار گذشته اهنگسازان که هم راستا با برنامه های الف بوده اند انتخاب میشوند.

در آینده نزدیک نشست های تخصصی بینا رشته ای در حوزهای تئاتر و سینما و هنرهای تجسمی برگزار خواهد شد که متعاقبا از طریق سایت رسمی و خبرگزاری های کشور منتشر خواهد شد.

از برنامه های گذشته میتوان به اجرا در دانشگاه تهران، فرهنگسرای ارسباران،خانه تئاتر و اجرا در رشت و شیراز با حمایت شهرداری شیراز و اموزشگاه پرستو و تماشاخانه اکبررادی رشت اشاره کرد.

از حامیان اصلی بنیاد الف میتوان به  دانشگاه تهران دانشکده موسیقی ، دانشگاه هنر،خانه تئاتر؛انجمن موسیقی خانه تئاتر؛موزه موسیقی ایران؛ مجتمع هنر شهر آفتاب شیراز و شهرادری شیراز و تماشاخانه اکبر رادی رشت اشاره کرد که در جلسات گذشته همراه و همیار بنیاد بوده اند.

در همین راستا برنامه جدید نشست های الف با محوریت ساز ویلن به نوازندگی فرمهربیگلو برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است نادر مشایخی و آروین صداقت کیش در پنل گفتگو به تحلیل اثاری از آیدین صمیمی مفخم ،شروین عباسی و اردوان وثوقی خواهند پرداخت .

این برنامه روز پنجشنبه از ساعت ۱۹ تا ۲۳ در تماشاخانه عباس جوانمرد خانه تئاتر واقع در خیابان نجات الهی( ویلا) خیابان سمیه روبروی حوزه هنری برگزار میشود.

بنیاد الف در انتهای همه نشست های خود به منظور اشنای و بحث های تخصصی بین مخاطبان و اهنگسازان میتینگ پوینتی را طراحی کرده است که گسترش و تبادل نظرات هنرمندان و مخاطبان از مهمترین اهداف این نشست ها است.

اجرا ، نقد و بررسی آثاری از آهنگسازان ایرانی برای فلوت سولو :

اجرا، نقد و بررسی آثاری از آهنگسازان ایرانی برای فلوت سولو

کلاریز کشاورز

آهنگسازان : روزبه رفیعی ، نیما عطرکار روشن ، مهدی خیامی ، امین شریفی

با حضور پنلیستها : آذین موحد ، مانی جعفرزاده ، سینا موسوی فرد

چهارشنبه ٢۶ تیر ساعت ١٩

مکان: خیابان نجات اللهی، خیابان سمیه، شماره ۲۶۰، خانه تئاتر ایران .

ورود برای عموم آزاد است.

 

اجرا ، نقد و بررسی آثاری از آهنگسازان ایرانی برای ویولن سولو :

اجرا، نقد و بررسی آثاری از آهنگسازان ایرانی برای ویولن سولو

دور جدید نشست های تخصصی موسیقی الف با حضور نادر مشایخی و آروین صداقت کیش:

اخر این هفته شاهد دور جدید نشست های تخصصی بنیاد الف خواهیم بود که پیش از تهران در دانشگاه تهران ؛ فرهنگسرای ارسباران و شهرهای رشت و شیراز برگزار شده بود.

شایان ذکر است این برنامه با محوریت ساز ویلن با اجرای فرمهر بیگلو خواهد بود که در آن قطعاتی از شروین عباسی ؛ آیدین صمیمی مفخم و سارا نسیمی که قطعه ایشان توسط فراخوان عمومی بنیاد انتخاب و اجرا و نقد خواهد شد.

در این نشست ها با محوریت اجرا و تحلیل موسیقی و هنر معاصر به دنبال هر چه بیشتر آشنا شدن مخاطبان جدی در حوزه موسیقی معاصر است.

نشست های الف – جلسات اجرا و نقد موسیقی نوگرایانه

ویولن : فرمهر بیگلو

با اجرای آثاری از : شروین عباسی ، آیدین صمیمی مفخم و سارا نسیمی

پنل گفتگو با حضور : نادر مشایخی ، آروین صداقت کیش و ارشیا صمصامی نیا

پنجشنبه هفتم شهریور – ساعت ۱۹:۰۰

خیابان نجات اللهی – خیابان سمیه – شماره ۲۶۰ – خانه تئاتر – تماشاخانه ی عباس جوانمرد

توجه : حضور در این برنامه برای عموم آزاد و رایگان است اما شرکت کنندگان محترم باید صندلی خود را رزرو نمایند .

رزرو صندلی از طریق وبسایت مجموعه الف به آدرس aleph-fdn.com/neshast فقط با چند کلیک امکان پذیر می باشد .

5
(1)

اگر از این مطلب خوشتان آمد ، میتوانید آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.