مسترکلاس نوازندگی فلوت بهزاد هوشمندی

دیگران را به این خانه مهمان کنید

427 بازدید میانگین زمان مطالعه < 1 دقیقه

مسترکلاس نوازندگی فلوت بهزاد هوشمندی | بهزاد هوشمندی، هنرآموخته هنرستان موسیقی تهران و کنسرواتوآر اُرلئان (فرانسه)، سالها در ارکسترهای گوناگون از جمله ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر سمفونیک اُرلئان، ارکستر مجلسی شِسی ارکستر فلوت اُرلئان و ... به نوازندگی پرداخته و به عنوان تکنواز با ارکسترهایی از جمله ارکستر سمفونیک اُپوس ۴۵، ارکستر ساندیون، ارکستر بادی شِسی همکاری داشته است...

خانه فلوت ایران برگزار میکند : 

مسترکلاس نوازندگی فلوت بهزاد هوشمندی

بیوگرافی : بهزاد هوشمندی، هنرآموخته هنرستان موسیقی تهران و کنسرواتوآر اُرلئان (فرانسه) ، سالها در ارکسترهای گوناگون از جمله ارکستر سمفونیک تهران ، ارکستر سمفونیک اُرلئان ، ارکستر مجلسی شِسی ارکستر فلوت اُرلئان و … به نوازندگی پرداخته و به عنوان تکنواز با ارکسترهایی از جمله ارکستر سمفونیک اُپوس ۴۵ ، ارکستر ساندیون ، ارکستر بادی شِسی همکاری داشته است.

او بدلیل علاقه ویژه اش به موسیقی مجلسی ، هم اکنون بیشتر فعالیت نوازندگی خود را با گروههای دو نوازی (فلوت و پیانو  ، فلوت و آکردئون) و سه نوازی (آواز ، فلوت و پیانو ، فلوت ، کلارینت و پیانو) با شرکت در جشنواره های موسیقی گوناگون پیگیری میکند.

بهزاد هوشمندی همچنین بخش قابل توجهی از فعالیت خود را به آموزش موسیقی اختصاص داده و در این رابطه یک کتاب آموزش فلوت برای شاگردان مبتدی نگارش نموده است.

مسترکلاس فلوت بهزاد هوشمندی :

  • در روز یکشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۸
    به صورت گروهی به دو دسته
    – افراد فعال
    – افراد غیر فعال
  • زمان مستر کلاس : ۱۶ الی ۲۰:۳۰

فرم ثبت نام مسترکلاس

برای اطلاعات بیشتر با ایمیل خانه فلوت ایران info@iranflutehome.com و یا دایرکت در صفحه اینستاگرام خانه فلوت ایران در ارتباط باشید .

” لازم به ذکر است تمامی هنرجویان که ثبت نام کرده اند (فعال و عیرفعال) ، از شروع تا پایان زمان ، در کلاس حضور خواهند داشت ”

4
(3)

اگر از این مطلب خوشتان آمد ، میتوانید آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.