کنسرت کر فلوت تهران در اروپا برگزار شد

دیگران را به این خانه مهمان کنید

266 بازدید میانگین زمان مطالعه 2 دقیقه

کر فلوت تهران از تاریخ ۹ الی ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ در شهر های وین و زیفلد به اجرای سه کنسرت پرداخت و قطعات متنوعی را به روی صحنه برد ...

کنسرت کر فلوت تهران برای دومین بار در اروپا برگزار شد

کر فلوت تهران از تاریخ ۹ الی ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ در شهر های وین و زیفلد به اجرای سه کنسرت پرداخت و قطعات متنوعی را با رهبری سعید تقدسی اجرا کرد .

کر فلوت تهران ، به غیر از قطعاتی که برای این آنسامبل نوشته و یا تنظیم شده بود ، همراهی دو قطعه با تکنوازی ویولن و فلوت را نیز در رپرتوار خود به روی صحنه برد .

رودنس تورکو (نوازنده ویولن) با اجرای قطعه ای از سارازات و فیروزه نوایی (نوازنده فلوت) با اجرای قطعه ای از شامیناد ، سولیست ها و قطعات تکنوازی این کنسرت ها بودند .

یکی دیگر از سولیست ها خانم Milana Chernyavska نوازنده مشهور پیانو با اجرای قطعاتی چون، For Elise, Türkische March … بود .

کر فلوت تهران نزدیک به ۴ سال است که فعالیت های خود را با نوازندگان جوان ، مشتاق و متعهد این عرصه ، با تلاش و زحمات بی وقفه رهبر (سعید تقدسی) و سرپرست آن (فیروزه نوایی) ، پی گرفته اند و بار ها در ایران و خارج ایران بر روی صحنه رفته اند .

سال ۱۳۹۷ ، اولین تور اروپای کر فلوت تهران به مدت ۱۲ روز و در ۴ شهر مختلف با موفقیت انجام شد .

کنسرت کر فلوت تهران

کرفلوت تهران نیز قسمت اعظم برنامه شب اول را با اجرای قطعاتی چون :

  • قطعه سارازات با تکنوازی ویولن رودنس تورکو (Rudens Turku)
  • فلوت سحرامیز اثر موتسارت
  •  سامسون و دلیله سنت سان
  • رقص های مجار اثر برامس
  • رقص آتش اثر دوفالا
  • پاوان اثر فوره
  • واریاسیون بر روی تم لر تنظیم کوشیار شاهرودی

بر عهده داشت.

کنسرت دوم در شهر Oberrohrbach انجام گرفت که اینبار سولیست فلوت فیروزه نوایی سرپرست کرفلوت تهران با اجرای کنسرتینو Chaminade و بقیه رپرتوار این آنسامبل بود.

کنسرت سوم در شهر موسیقی وین بود که با پشتیبانی و حمایت مخاطبین و انجمن فرهنگی شهر اینسبورگ و وین ، و دیگر عزیزان ایرانی مقیم اتریش به اوج کار خود رسید.

 

 

5
(1)

اگر از این مطلب خوشتان آمد ، میتوانید آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.