کنسرت فلوت ، گیتار و پیانو در وین ، مرداد ۹۸

دیگران را به این خانه مهمان کنید

282 بازدید میانگین زمان مطالعه 2 دقیقه

کنسرت فلوت ، گیتار و پیانو با نوازندگی فلوت: حسین عباداللهی - گیتار: محمد امین میرهاشمی - پیانو: نیایش جواهری و با اجرای قطعاتی از روسل، پیاتزولا، وینیتسکی، مشایخی، بوتروس، علیجانی و ...

کنسرت فلوت ، گیتار و پیانو

فلوت: حسین عباداللهی
گیتار: محمد امین میرهاشمی
پیانو: نیایش جواهری
با اجرای قطعاتی از روسل، پیاتزولا، وینیتسکی، مشایخی، بوتروس، علیجانی و … در تاریخ هفتم آگوست 2019 در کلیسای سن پیتر ، وین ، اتریش برگزار شد .

بیوگرافی حسین عباداللهی :

حسین عباداللهی متولد 1366 کارشناس ارشد نوازندگی فلوت از دانشگاه تهران پردیس هنرهای زیبا ، نوازندگی را نزد آقای محمد علی لقا آغاز کرد و با آقای مجید سینکی ادامه داد.

همچنین در دانشگاه تهران از محضر دکتر آذین موحد بهرمند گردید.

همکاری و اجرای کنسرت با ارکستر انجمن فرهنگی اتریش، ارکستر موسیقی نو، آنسامبل معاصر تهران و کر فلوت تهران (در ایران و اروپا) .

شرکت در مستر کلاس های معتبر در ایران و اتریش نزد اساتیدی چون Matthias Ziegler، Barbara Gisler Hasse ، کوشیار شاهرودی ، فروغ کریمی و رضا ناژفر .

بیوگرافی نیایش جواهری :

نیایش جواهرى متولد ١٣٧٣ موسیقى را از ۶ سالگى نزد آقاى کیوان رمضانى آغاز نموده و در ادامه از حضور خانم فریماه قوام صدرى بهره جست.

پس از آن در کشور اتریش در کنار Aya Mesiti و Tamara Atschba از کنسرواتوار موسیقی و هنر های نمایشی وین فارغ التحصیل گردید.

از جمله فعالیتهاى هنرى وى همکارى با گروه موسیقی تهران و ارکستر موسیقى نو ، اجراى کنسرت هاى متعدد و همچنین ضبط و انتشار قطعاتى از موسیقی معاصر میباشد .

بیوگرافی محمد امین میرهاشمی :

محمد امین میرهاشمی متولد 1368 ، نوازندگی گیتار کلاسیک را از نوجوانی نزد محسن حسینی آغاز و زیر نظر شاهرخ رحیمی ادامه داد و علوم هارمونی ، کنترپوان و سلفژ را در کلاسهای سعید علیجانی آموخت.

او علاوه بر برگزاری کنسرت در تهران وشهرستان، در جشنواره های فجر، کلاسیک تا معاصر، هفته ی موسیقی معاصر و … شرکت داشته است .

در سالهای اخیر آثاری متعددی را از آهنگسازان ایرانی نظیر علیرضا مشایخی، ایمان جسمی، آرش عباسی، اشکان خمسه پور و … را اجرا و ضبط کرده است.

همچنین او در زمینه ی ترجمه متون مرتبط با موسیقی نیز فعال بوده و مجموعه پنج جلدی “مدرسه گیتار کلاسیک” اثر ابل کارلوارو را با همکاری انتشارات سرود به چاپ رسانده است.

گفتنی است که دومین ترجمه ی وی توسط انتشارات هم آواز در دست چاپ می باشد

5
(1)

اگر از این مطلب خوشتان آمد ، میتوانید آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید :

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.